loading...
*** فقط بارسلونا ***
هادی بازدید : 413 1391/10/23 نظرات (1)

در مصاحبه با مجله فرانس فوتبال بعد از دریافت توپ طلای 2012 ، مسی به اهمیت این جایزه به عنوان یگ جایزه ی جمعی و گروهی تاکید کرد و گفت که جایزه های گروهی لذت بخش تر از جایزه های فردی است .


http://rozup.ir/up/justbarca/news_5/Messi_Francefootball.jpg
متن کامل خبر در ادامه مطلب
به گزارش سایت " فقط بارسلونا " :

لیونل مسی عناوین و جوایز و افتخارات زیادی تا کنون بدست آورده است اما  همچنان به حرفش که میگوید موفقیت های تیمی بسیار لذت بخش تر از جوایز فردی است اصرار دارد .

http://rozup.ir/up/justbarca/news_5/Messi_France_Football.jpg

مسی گفت :
"وقتی که چشمانم را میبندم و به دوره هایی که گذرانده ام ( دوران ورزشی  )فکر میکنم ،اولین چیزی که به ذهنم میرسد عنوان هایی است که به همراه  تیم برنده شده ام"

در مورد احساس مسی برای پنجمین توپ طلا :

نویسنده ی مجله ی فرانس فونتبال از مسی پرسید که احساسش در مورد این که توپ طلای پنجم را هم دریافت کند چیست ؟؟؟
مسی جواب داد :
"کسب توپ طلای پنجم برایم یک دغدغه نیست . مهم ترین عناوین ، عناوین تیمی هستند . چیز هایی که همیشه در خاطر دارم ، فینال های بزرگ ، گلی که در رم زدم و خوشجالی وصف ناپذیری که همه ی ما داشتیم است . قبل از اینکه به توپ طلایی دیگر فکر کنم ، قصد دارم از این توپ طلایی که دریافت کردم لذت ببرم "

مسی اضافه کرد :
" من هر فصل 91 گل نخواهم زد بلکه همیشه به سختی تمرین میکنم تا پیشرفت کنم و هرکز از اهدافم نا امید نخواهم شد "
مسی همچنین در مورد PSG  نیز صحبت کرد و گفت :
" آنها رقیب و تیم خطرناکی هستند ، به هر حال بازی در برابر والنسیا در این دور لیگ قهرمانان اروپا آسان نخواهد بود " ( پارسن ژرمن در این دور لیگ قهرمانان اروپا با والنسیا بازی داره )


لیونل مسی همواره در مصاحبه هایش پاسخ های دقیق و واضحی میدهد اما او اقرار کرد که در سخنرانی اش برای آخرین توپ طلایش اشتباهی مرتکب شده :
او گفت : " بابت آن عذر خوهای میکنم .در آن لحظه کمی دستپاچه شده بودم و نمیخواستم که آن موضوع را فراموش کنم ( تقدیم کردن توپ طلایش به تیتو و آبیدال ) ،من در آن زمان احساساتی شدم و چیز هایی که قصد گفتنشان را داشتم فراموش کردم . هر زمانی که برنده چیزی میشوم احساس متفاوتی دارم ، اما همیشه این احساسات قوی هستند "
منبع : www.justbarca.rozblog.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام ... در این سایت اخبار معتبر باشگاه ، والپیپر ، عکس ، پوستر ، کلیپ گلها و ... ی باشگاه بارسلونا قرار میگیره . خودتون تو سایت بگردید و لذت ببرید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با کدوم مطالب این سایت بیشتر از بقیه حال میکنید ؟
    به نظر شما بارسا امسال قهرمان کدوم جامها میشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 547
  • کل نظرات : 453
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 326
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 728
  • بازدید ماه : 367
  • بازدید سال : 41,481
  • بازدید کلی : 830,618