loading...
*** فقط بارسلونا ***
هادی بازدید : 3339 1391/09/08 نظرات (3)

بچه ها بالاخره فتوشاپم هم درست شد و دوباره براتون والپیپر درست میکنم ...

اینم به افتخار اینیستا که تو بازی با لوانته 3 پاس گل داد و یک گل زد  قرار میدم .... امیدوارم حالشو ببرید نیشخند

برای دیدن والپیپر در سایز اصلی روش کلیک کنید

والپیپر فوق زیبای اینیستا

نظر ندید خیلی ناراحت میشم

لطفا پس از دانلود والپیپرهای این سایت انتقاد و پیشنهاد خودتونو در مورد والپیپرها در نظرات بگید ( ناراحت نمیشم ... تازه خوشحال هم میشم )

تا بتونم والپیپرهای زیباتری برای تیممون بارسلونا بسازم و شما دوستان نیز لذت ببرید

پس منتظر انتقادات و پیشنهاداتتون هستم

 

منبع : www . just barca . rozblog . com

http://img.roozeno.com/di-LPXX.gif

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط MILAD در تاریخ 1392/02/01 و 22:47 دقیقه ارسال شده است

این والیپرا کار خودته داداش عالیه عالی عالی
من همیشه میام اینجا تا والیپراتو براخودم کپی کنم
اگه میشه از فابرگاس هم بساز ممنون بابت کارای قشنگتشکلک

این نظر توسط ریحانه در تاریخ 1391/09/08 و 14:30 دقیقه ارسال شده است

خیلیل قشنگ بودن دستت درد نکنه،
مال اینیستا خیلی قشنگ بود، مال البا هم بک گراندش که ورزشگاه بود رو خیلی دوست داشتم فقط عکس خود آلبا رو دوست نداشتم، به نظرم برای والپیپر بهتره عکس طرف ناراحت نباشه، خندون باشه یا بهتر در حال بازی مثل عکس اینیستاشکلک
ببخشید، ناراحت که نشدی؟!شکلک
پاسخ : سلام ... خواهش میکنم ..... !

میدونم چی میگی ... این که بازیکن خندون باشه یا در حال بازی خیلی بهتره .... منم همینطوریم ..... اما بخاطر استیلش روی چمن گفتم شاید یکمی خاص باشه و درستش کردم شکلک

ناراحت شم ؟؟؟؟ نه ..... اتفاقا ممنون بابت نکته ای که گفتی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام ... در این سایت اخبار معتبر باشگاه ، والپیپر ، عکس ، پوستر ، کلیپ گلها و ... ی باشگاه بارسلونا قرار میگیره . خودتون تو سایت بگردید و لذت ببرید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با کدوم مطالب این سایت بیشتر از بقیه حال میکنید ؟
    به نظر شما بارسا امسال قهرمان کدوم جامها میشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 547
  • کل نظرات : 453
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 218
  • باردید دیروز : 381
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,013
  • بازدید ماه : 2,939
  • بازدید سال : 44,053
  • بازدید کلی : 833,190