loading...
*** فقط بارسلونا ***
هادی بازدید : 253 1391/09/12 نظرات (0)

 صحبت های سرمربی بارسا ، جوردی آلبا ، آدریانو و فابرگاس پس از پایان بازی اتلتیک بیلبائو

http://rozup.ir/up/justbarca/news_4/2012_12_01_BARCELONA_ATHLETIC_24.v1354393219.JPG

غول‌های کالاتان شب گذشته با نتیجه 5 بر یک اتلتیک بیلبائو را شکست دادند.

صحبت های سرمربی بارسلونا :

تیتو ویلانووا بر این باور است که برای اینکه شروع رکوردشکنی بارسلونا در این فصل قهرمانی را برای آنها به ارمغان آورد، باید عملکرد فوق‌العاده خود را حفظ کند.

پیروزی 5 بر یک شب گذشته بارسا مقابل اتلتیک بیلبائو بهترین رکورد آبی‌اناری پوشان را در تاریخ 113 ساله این تیم از لحاظ بهترین شروع فصل رقم زد که باعث شد رکورد رئال مادرید در فصل 92-91 را پشت سر بگذارد.

ویلانووا اظهار داشت: تاریخ‌سازی عالی است اما ترجیح می‌دهم که به تلاش بازیکنان مقابل اتلتیک در نیوکمپ نگاه کنم.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: با وجود اینکه 5 بر یک پیش بودیم همچنان بر آنها فشار آوردیم تا گل‌های بیشتری بزنیم. اگر همین مسیر را ادامه دهیم، مطمئنم که مسابقات فراوانی را با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت و وقتی زمان نبرد برای قهرمانی فرا برسد، ما از پیش قهرمان خواهیم بود.

ویلانووا با وجود بازی یک طرفه تیمش تاکید کرد که کار آسانی در این بازی نداشته و از شیوه بازی حریف تمجید کرد.

وی اضافه کرد: اتلتیک شیوه بازی متفاوتی نسبت به سایر تیم‌های لالیگا دارد زیرا آنها هرگز خسته نمی‌شوند و هرگز زمان فکر کردن به شما نمی‌دهند.

سرمربی بارسلونا اشاره کرد: اگر با سرعت زیادی بازی نکنید، اتلتیک می‌تواند کار را برای شما پیچیده کند. ما بازی سرعتی را به نمایش گذاشتیم، ریسک کردیم و در مقابل دروازه مؤثر کار کردیم. با وجود اینکه نتیجه پایانی اختلاف فراوانی را نشان می‌دهد اما بازی آسانی نداشتیم.

ویلانووا همچنین به تمجید از گواردیولا در زمان هدایت بارسلونا پرداخت و گفت: آن 4 سال به خاطر تمام کارهایی که انجام دادیم و شیوه بازی تیم غیرقابل تکرار است. به خودم می‌بالم که من هم در آن زمان حضور داشتم.

 

صحبت های جوردی آلبا :

جوردی آلبا پس از پیروزی 5 بر یک مقابل اتلتیک بیلبائو در رقابت‌های هفته چهاردهم لالیگا اظهار داشت: از اینکه توانستیم با بهترین شروع در رقابت‌های لالیگا رکوردشکنی کنیم، خوشحالم؛ اما هنوز هیچ چیزی قطعی نشده و باید سخت تلاش کنیم و به کارمان ادامه دهیم.

وی ادامه داد: تیم هرگز از پیروزی خسته نمی‌شود، عضوی از این گروه هستم و به خودم می‌بالم.

آلبا خاطرنشان کرد: بازی بسیار خوبی در نیمه اول به نمایش گذاشتیم و در مجموع مسابقه عالی را شاهد بودیم.

 

صحبت های آدریانو :

 آدریانو کوریا که شب گذشته مقابل اتلتیک بیلبائو گلزنی کرد، آمار گلزنی خود در این فصل را به عدد 5 رساند و در این باره گفت: از اینکه توانستم برای تیم گلزنی کنم خوشحالم.

مدافع برزیلی بارسلونا در این فصل به عنوان یک مدافع چپ گل‌های زیادی زده است. بازیکن برزیلی با گلی که مقابل اتلتیک زد، در 14 مسابقه 5 گل به نام خود ثبت کرده است.

وی پس از مسابقه در این باره اظهار داشت: تا به حال نتوانسته بودم در این مرحله از لیگ این تعداد گل بزنم.

مدافع بارسلونا ادامه داد: از اینکه توانستم برای بارسا گلزنی کنم بسیار خوشحالم.

در شروع عالی بارسا در فصل که بهترین شروع این تیم در تاریخ باشگاه محسوب می‌شود، آدریانو علاوه بر اینکه نشان داده مدافع بسیار خوبی است، چهارمین گلزن برتر تیم به حساب می‌آید. مدافع برزیلی در پیروزی 5 بر یک بارسا مقابل اتلتیک بیلبائو توضیح داد: از همان ابتدا بسیار جدی بودیم؛ نیمه اول فوق‌العاده بود. ترجیح می‌دهیم مقابل تیم‌هایی بازی کنیم که می‌خواهند فوتبالشان را به نمایش بگذارند که باعث می‌شود تمرکزتان را بیشتر حفظ کنید و بهترین بازی خود را به نمایش بگذارید.

مدافع آبی‌اناری پوشان که اخیرا از مصدومیت در دیدار مقابل آلاوز رهایی یافته در بازی شب گذشته در ترکیب اصلی به میدان رفت و خاطرنشان کرد: برای اینکه سر وقت بهبود یابم و به این مسابقه برسم، مجبور بودم سخت کار کنم و مربی تشخیص داد که بهتر است در ترکیب اصلی به میدان بروم.

وی اضافه کرد: مسابقاتی مثل این بازی همیشه نیروی زیادی می‌طلبد. این احتمالا بهترین فصل من است و تیم بسیار عالی کار می‌کند؛ اما هنوز کارهای زیادی باقی مانده است.

 

 

صحبت های فابرگاس :

سسک فابرگاس نیز ظهار داشت: بازی مقابل اتلتیک همیشه یکی از سخت‌ترین بازی‌های سال است زیرا قدرت بدنی فراوانی می‌طلبد.

وی ادامه داد: واقعا از بازی خودمان در زمین مسابقه لذت بردیم زیرا اتلتیک بیلبائو شما را مجبور می‌کند که بهترین بازی خود را به نمایش بگذارید.

هافبک آبی‌اناری پوشان با اشاره به رویارویی دو تیم مادریدی که در تعقیب بارسا هستند، خاطرنشان کرد: کاری را که باید، انجام دادیم. آنچه در دربی مادرید اتفاق می‌افتد برای ما در درجه دوم اهمیت قرار دارد.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام ... در این سایت اخبار معتبر باشگاه ، والپیپر ، عکس ، پوستر ، کلیپ گلها و ... ی باشگاه بارسلونا قرار میگیره . خودتون تو سایت بگردید و لذت ببرید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با کدوم مطالب این سایت بیشتر از بقیه حال میکنید ؟
    به نظر شما بارسا امسال قهرمان کدوم جامها میشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 547
  • کل نظرات : 453
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 231
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 231
  • بازدید ماه : 7,720
  • بازدید سال : 48,834
  • بازدید کلی : 837,971