loading...
*** فقط بارسلونا ***
هادی بازدید : 475 1391/09/28 نظرات (0)

هافبک کامرونی بارسلونا با وجود نیمکت نشینی در این تیم به آینده‌اش در نوکمپ خوش بین است.

و   کاپیتان بارسلونا می‌خواهد تا شش سال دیگر در مستطیل سبز توپ بزند.

http://rozup.ir/up/justbarca/news_5/Puyol_Song.jpg

متن کامل این دو خبر در ادامه مطلب

ابتدا سانگ :

 به گزارش سایت " فقط بارسلونا " : وقتی در فصل نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا با 25 میلیون دلار الکس سانگ، هافبک آرسنال را بر عهده گرفت، بسیاری از این خرید آبی اناری‌ها انگشت به دهان ماندند، اما پس از گذشت چند ماه باید به آنها حق داد، چرا که این بازیکن کامرونی کمتر فرصت بازی را در تیم جدیدش داشته است.

 

سانگ از 25 بازی که بارسلونا را در رقابت‌های مختلف همراهی کرده تنها در 11 بازی در ترکیب اصلی قرار گرفته است. با این حال او به حضور در جمع آبی اناری‌ها خوش بین است و آینده خوبی را برای خودش پیش‌بینی می‌کند.

 

سانگ که هفتمین بازیکن آفریقایی تاریخ باشگاه بارسلونا به شمار می‌آید در گفت‌وگویی که با رویترز داشت، عنوان کرد: به خوبی می‌دانم که در بارسلونا قرار گرفتن در ترکیب اصلی بسیار سخت است. هنوز بازی‌های زیادی پیش‌رو داریم. فقط باید خود را در نهایت آمادگی نگه دارم تا هر وقت سرمربی خواست بهترین نمایش را ارائه دهم. در پست من بازیکنی همچون بوسکتس بازی می‌کند. او یکی از بهترین بازیکنان جهان در این پست است. از این که در کنار چنین بازیکن بزرگی تمرین می‌کنم خوشحالم. تمرین کردن در کنار بازیکنان بزرگ باعث پیشرفت می‌شود. من احساس نگرانی نمی‌کنم و خانواده‌ام از زندگی در بارسلونا لذت می‌برند.

 

سانگ با بیان این که فابرگاس در پیوستن او به بارسلونا نقش زیادی داشت، گفت: سال‌هاست که فابرگاس را می‌شناسم. او همچون برادر من است و کمک و راهنمایی زیادی به من کرده است. ما هشت سال در لندن در کنار هم بودیم. او در آرسنال کاپیتان بود و بسیار خوب ظاهر شد.

 

دوم پویول :

کارلوس پویول با وجود این که به سن 35 سالگی نزدیک می‌شود، اما می‌خواهد تا سال‌های دیگر به حضور در مستطیل سبز ادامه دهد.

 

کاپیتان آبی اناری‌ها بعد از تمرین روز دوشنبه تیمش گفت که می‌خواهد تا 40 سالگی به فوتبال ادامه دهد.

 

پویول که در دیدار مقابل آتلتیکو مادرید شب سختی را مقابل فالکائو پشت سر گذاشت، گفت: اگر بدنم جواب دهد و از فوتبال لذت ببرم می‌خواهم تا 40 سالگی در مستطیل سبز حضور یابم. پیش از این می‌خواستم قراردادم را با بارسلونا تمدید کنم، اما مصدومیت از ناحیه آرنج آن را به تاخیر انداخت چرا که می‌خواستم هر چه سریع‌تر دوران نقاهت را پشت سر گذارم. مدیر برنامه‌هایم در حال مذاکره با باشگاه برای تمدید قرارداد است و فکر نمی‌کنم مشکلی پیش بیایید. پیش از این اعلام کردم که می‌خواهم قراردادم را یک سال، دو سال یا پنج سال تمدید کنم اما هر وقت احساس کنم که در شرایط خوبی به سر نمی‌برم اعلام خداحافظی می‌کنم.

 

وی افزود: چهار بار از ناحیه زانو آسیب دیدم، اما هیچ کدام از آنها به اندازه مصدومیت اخیرم از ناحیه آرنج اذیت کننده نبود. این آسیب دیدگی‌ بسیار دردآور بود و حسابی مرا اذیت کرد، اما الان در شرایط خوبی به سر می‌برم و آماده بازی برای تیم ملی هم هستم.

 

کاپیتان آبی اناری‌ها درباره عملکرد الکس سانگ که در فصل جابجایی تابستانی راهی نوکمپ شد، گفت: سانگ بازیکن بسیار خوبی است و مطمئنا کمک زیادی به ما خواهد کرد. وی باید با بوسکتسی رقابت کند که من معتقدم بهترین بازیکن جهان در پست خود است. با این حال سانگ روند رو به رشدی داشته است و روز به روز بهتر می‌شود. او به بازیکنی خوب و تاثیرگذار تبدیل خواهد شد.

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام ... در این سایت اخبار معتبر باشگاه ، والپیپر ، عکس ، پوستر ، کلیپ گلها و ... ی باشگاه بارسلونا قرار میگیره . خودتون تو سایت بگردید و لذت ببرید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با کدوم مطالب این سایت بیشتر از بقیه حال میکنید ؟
    به نظر شما بارسا امسال قهرمان کدوم جامها میشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 547
  • کل نظرات : 453
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 491
  • باردید دیروز : 384
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,923
  • بازدید ماه : 7,384
  • بازدید سال : 48,498
  • بازدید کلی : 837,635