loading...
*** فقط بارسلونا ***
هادی بازدید : 472 1391/10/19 نظرات (0)

لیونل مسی بهترین بازیکن سال جهان شد/ رکورد جدید برای مستطیل سبز

لیونل مسی پس از کسب عنوان بهترین بازیکن سال 2012 جهان اظهار داشت: صادقانه باید بگویم که کسب چهارمین عنوان مرد سال جهان کمی برایم غیرقابل باور است.

توپ طلا رو به همه ی بارسایی ها و طرفدارای مسی تبریک قلب

و به طرفدارای رونالدو تسلیت میگم نیشخندنیشخندنیشخند

http://rozup.ir/up/justbarca/news_5/Messi_Ballon_dor.jpg

 به گزارش سایت " فقط بارسلونا " :

مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال جهان امشب در مقر فیفا و در شهر زوریخ برگزار شد و لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا برای چهارمین بار عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان را از آن خود کرد و توپ طلا را به دست آورد.

مسی که در سال 2012 در مجموع 91 گل به ثمر رسانده از بازیکنانی مثل زین‌الدین زیدان و رونالدو برزیلی که هر کدام سه بار به عنوان بهترین بازیکن سال جهان انتخاب شده‌اند، پیشی گرفت.

تا به حال هیچ بازیکنی در تاریخ فوتبال 4 توپ طلا اون هم به صورت متوالی نگرفته

مسی برای کسب این عنوان با کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید و آندرس اینیستا هافبک بارسلونا به رقابت پرداخت.

بهترین بازیکن جهان گفت: کسب عنوان بهترین بازیکن جهان برای چهارمین کمی برایم غیرقابل باور است.


مسی گفت : بردن دوباره ی این جایزه برایم غیر قابل باور است ... من میخواهم این جایزه را با هم تیمی هایم در بارسلونا و مخصوصا با آندرس و هم تیمی هایم در تیم ملی آرژانتین تقسیم کنم .

این یک افتخاره ... از خانواده ام و دوستانم و در آخر و مخصوصا از همسرم و پسرم نهایت تشکر را دارم . پسرم عزیز ترین چیزی است که خدا به من داده است لبخند
 لیونل مسی پس از کسب عنوان بهترین بازیکن سال 2012 جهان اظهار داشت: صادقانه باید بگویم که کسب چهارمین عنوان مرد سال جهان کمی برایم غیرقابل باور است و وقتی به این جایزه رسیدم  باید هم حرف زدن در مورد آن سخت باشد.

وی افزود: این مقام برای من خیلی بزرگ بود. دوست دارم که در این افتخار جدیدم از همه هم‌بازی‌هایم در بارسلونا و اینیستایی که کنارم بود و لحظات خوبی را کنار آنها تجربه کردم، تشکر کنم.از همه دوستانم و همبازی‌هایم در تیم ملی آرژانتین هم تشکر می‌کنم.

مسی عنوان کرد: از کادر فنی، خانواده و همه کسانی که کمکم کردند صمیمانه سپاسگزارم و باید یک تشکر ویژه هم از همسر و بچه‌ام« تیاگو» داشته باشم.



لیونل مسی در میان سه کاندید برای کسب عنوان بهترین بازیکن توانست این عنوان را در سال 2012 از آن خود کند. کریستیانو رونالدو و آندره اینیستا دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن جهان بودند.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام ... در این سایت اخبار معتبر باشگاه ، والپیپر ، عکس ، پوستر ، کلیپ گلها و ... ی باشگاه بارسلونا قرار میگیره . خودتون تو سایت بگردید و لذت ببرید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با کدوم مطالب این سایت بیشتر از بقیه حال میکنید ؟
    به نظر شما بارسا امسال قهرمان کدوم جامها میشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 547
  • کل نظرات : 453
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 341
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,185
  • بازدید ماه : 6,646
  • بازدید سال : 47,760
  • بازدید کلی : 836,897