loading...
*** فقط بارسلونا ***
هادی بازدید : 297 1391/06/29 نظرات (0)

آلوز: مدیر باشگاه بودم رونالدو را به تیمم می‌آوردم

خبرگزاری فارس: آلوز: مدیر باشگاه بودم رونالدو را به تیمم می‌آوردم

دنی آلوز 29 ساله در حالی که لیونل مسی هم تیمی وی بهترین بازیکن جهان به شمار می‌رود، اعتقاد دارد که هر تیمی از پیوستن کریس رونالدو به تیمش سود خواهد برد.

وی از کریستیانو رونالدو، که پیش‌تر اعلام کرده بود به دلیل مسائل حرفه‌ای در باشگاه ناراحت است و رسانه‌های اسپانیایی علت این ناراحتی را مشکلات مالی عنوان کردند، حمایت کرد.

مدافع برزیلی بارسا در این باره اظهار داشت: اگر ریاست باشگاهی بر عهده من بود، دوست داشتم کریستیانو رونالدو در تیمم باشد.

آلوز ادامه داد: هیچ کس کامل نیست، من خیلی کریستیانو را دوست دارم. هر کسی شیوه خاص خودش را دارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام ... در این سایت اخبار معتبر باشگاه ، والپیپر ، عکس ، پوستر ، کلیپ گلها و ... ی باشگاه بارسلونا قرار میگیره . خودتون تو سایت بگردید و لذت ببرید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با کدوم مطالب این سایت بیشتر از بقیه حال میکنید ؟
    به نظر شما بارسا امسال قهرمان کدوم جامها میشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 547
  • کل نظرات : 453
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 565
  • باردید دیروز : 384
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,997
  • بازدید ماه : 7,458
  • بازدید سال : 48,572
  • بازدید کلی : 837,709