loading...
*** فقط بارسلونا ***
هادی بازدید : 205 1391/11/21 نظرات (7)

سلام بچه ها ....امروز دست به یک تغییر بزرگ تو سایت زدم ...حتما خودتون دیدید

http://rozup.ir/up/justbarca/Pictures/banner/%D8%B8%D8%A7%D9%87%D8%B1_%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%AA.gif

من خودم این ظاهر رو نسبت به قبلی که این والپیپر ها در منوی سمت راست بود

بیشتر میپسندم .... میخوام نظرتون راجع به این کارمو بدونم و ازتون میخوام که نظرتونو

بدید

در مورد این تغییر حتما نظرتونو بیان کنید ... منتظر نظراتون هستم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط reza در تاریخ 1391/11/27 و 18:12 دقیقه ارسال شده است

استادی دیگه
هیچ کارت بی دلیل نیست
موفق باشی شکلک
پاسخ : ممنون رضا جان .... شکلک

این نظر توسط reza در تاریخ 1391/11/26 و 13:50 دقیقه ارسال شده است

خوبه دادا
فقط یه چیزی میگم ناراحت نشیا شکلک
هدری که تازه گزاشتی خیلی بهتره اما یکم کم کیفیته ، نیست ؟
پاسخ : ممنون .........

آره کیفیتشو خودم کم کردم ........ کیفیتش متوسطه ..... چون هدر اول صفحه س و یکی از مهم ترین شی های داخل سایته حجمشو کم کردم تا زود تر لود شه و بازدید کننده زودتر ببیندش ...... ! حجمم که کم شه کیفیت میاد پایین دیگه !!! البته اگه ببینم خیلی کیفیتش کمه شاید کیفیتشو بیشتر کنم !

این نظر توسط reza در تاریخ 1391/11/24 و 23:41 دقیقه ارسال شده است

اره متوجه شدم دادا
دیگه به محض ورود به این وبلاگ همه هنرتو میفهمن ولی بازم ببخشید ناراحت نشیا شکلک
پاسخ : خوبه شکلک
نه بابا ناراحت نشدم ........ اتفاقا بزار یه چیزی رو بگم ....
" دوست آنست که بگریاند .... دشمن آنست که بخنداند "
خشحالم که اینجا رفیق دارم نه دشمن شکلک شکلک
راستی واقعا ظاهر سایت به نظرت خوبه ؟؟؟؟
چ
این سوالو برا این می پرسم که یکمی به دل خودم نمی چسبه !!!
نظرتو چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این نظر توسط .ALi F.C.B در تاریخ 1391/11/22 و 14:38 دقیقه ارسال شده است

آره داداش میفهمم چی میگی.
پاسخ : خوب خدارو شکر شکلک شکلک

این نظر توسط .ALi F.C.B در تاریخ 1391/11/21 و 14:29 دقیقه ارسال شده است

آره بهتر شده.شکلکشکلک
فقط چرا والیپر کم میسازی؟
پاسخ : ممنون از نظرت در موردش ...... شکلک
آره چند وقته کمتر مبسازم ... راستش وقت کم دارم .... هم ترجمه میکنم هم با سرعت کم نتم آب میکنم هم دارم یه درسایی میخونم اگه ریا نباشه شکلک هم بعضی اوقات سر کار میرم ... خداییش به نظرت برام وقت مبمونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تازه ترول هم درست میکنم شکلک فکرشو بکن دیگه خودت شکلک!

این نظر توسط reza در تاریخ 1391/11/21 و 13:18 دقیقه ارسال شده است

اخه این کجاش یه تغییر بزرگ بود . لطفا الکی واسه هرچی پست تازه نزن دادا . شان وبلاگت میاد پایین
پاسخ : از نظر من خیلی بزرگه ... چون کدشو خودم نوشتم .... درحالی که من حرفه ای نیستم که ..... هرر وبلاگی خواستی برو اگه چنین ظاهری دیدی جای دیگه من اسممو میزارم هویج شکلک زحمت کشیدم براش و به این دلیل برای من تغییر بزرگیه .......... در ضمن من این وبلاگ رو عشقی اداره میکنم ........ خبرگذاری ثبت شده تو سازمان ملل نیست که این بست ها شانشو بیاره بایین ........ ولی ممنونم ازت که برای این وبلاگ اونقدی ارزش قائلی که در این مورد انتقاد کردی .......... ممنون شکلک
من تو این وب دارم زحمت میکشم و دوستان هم استفاده میکنن .... همی که شما ها اسنفاده کنین برام ارزشمنده ........
البته اینو بدونین بدون شک تا چند وقت دیگه این وبلاگ رو یا واگذارش میکنم یا تغییرش میدم ..... البته معلوم نیست این قضیه به این زودیا انجام شه یا نه !!! فعلا که هستیم شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام ... در این سایت اخبار معتبر باشگاه ، والپیپر ، عکس ، پوستر ، کلیپ گلها و ... ی باشگاه بارسلونا قرار میگیره . خودتون تو سایت بگردید و لذت ببرید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با کدوم مطالب این سایت بیشتر از بقیه حال میکنید ؟
    به نظر شما بارسا امسال قهرمان کدوم جامها میشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 547
  • کل نظرات : 453
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 474
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,799
  • بازدید ماه : 6,260
  • بازدید سال : 47,374
  • بازدید کلی : 836,511