loading...
*** فقط بارسلونا ***
هادی بازدید : 345 1391/12/21 نظرات (0)

پس از پایان بازی بارسلونا دپورتیوو رورا در مورد بازی با میلان به صحبت پرداخت که در ادامه مطلب آنها را مرور می کنیم .

https://rozup.ir/up/justbarca/news_6/Rora_After_Lacoronia.jpg

متن صحبت های رورا در ادامه مطلب

به گزارش سایت " فقط بارسلونا " :

جوردی رورا: "در مقابل ميلان تمام تلاشمان را خواهيم كرد."

سرمربی بارسا درباره بازی حساس تیم مقابل میلان می گويد: " بهترين حالت نزديك شدن به يك مسابقه، پيروزی در مسابقه قبل از آن است و اينكه بازيكنان بسيار مشتاق رقابت با ميلان هستند."

بازی روز سه شنبه برابر ميلان، موضوع اصلی كنفرانس خبری جوردی رورا پس از برد در مقابل ديپورتيوو بود. سرمربی كنونی بارسا در این باره گفت: "ما درباره اين بازی بسيار هيجانزده ايم و مشتاق رويارويی با ميلان هستيم. ما هرچه در توان داريم خواهيم گذاشت و تا زمانی كه داور سوت پايان بازی را نزده، به مبارزه ادامه خواهيم داد "

او اضافه كرد: "منطق حكم می كند كه ما هجومی بازی كنيم، ولی نبايد ميل خود برای جبران نتيجه و پيروزی را با عجله اشتباه بگيريم. ايجاد يك توازن در اين خصوص ضروريست."

بنا بر گفته رورا، يكی از فاكتورهای اصلی بازی روز سه شنبه سرعت چرخش توپ توسط بارسا خواهد بود. رورا گفت: "هرچه سريعتر توپ را به چرخش درآوريم، فرصتهای بيشتری در زمان حمله بدست خواهيم آورد."

او اضافه كرد: "ما يك پيشبينی خيلی واضح قبل از رفتن به ميدان داريم، ما نسبتاً از سبك بازی ميلان و همچنين سبك بازی خود در ديدار آينده اطمينان داريم. خواهيم ديد كه اوضاع چگونه پيش خواهد رفت"

رورا همچنين به اين نكته اشاره كرد كه هنوز در خصوص تركيب اوليه تيم تصميم گيری نكرده است و اينكه با نمايش بازيكنانی كه در روز شنبه در مقابل ديپورتيوو داشتند، انتخابهای او بسيار مشكل شده است. او همچنين اضافه كرد كه: "اين نشان از بلند پروازی آنان دارد"

3 امتياز اساسی در مقابل ديپورتيوو

رورا گفت: "بهترين حالت نزديك شدن به يك مسابقه، پيروزی در مسابقه قبل از آن است و اين كاری است كه ما شنبه انجام داديم. در هر صورت ما درباره دو رقابت مجزا صحبت می كنيم كه هيچ ارتباطی به يكديگر ندارند"

از نظرسرمربی، اين يك 3 امتياز اساسی برای كسب قهرمانی لاليگاست. رورا اضافه كرد: "تيم ما در خط دفاع خيلی خوب بازی كرد. ما موفق شديم كه دروازه خود را بسته نگه داريم و اين برای ما خيلی مهم است. اين مسئله به ما در بازی سه شنبه كمك خواهد كرد"

رورا در خصوص نيمه دوم بازی توضيح داد: "عملكرد تيم در نيمه دوم شايد نتيجه تلاش مضاعفی بود كه ما در نيمه اول داشتيم. در نيمه اول، فرصتهای زيادی به دست آورديم اما از طرف ديگر نيمه دوم برای ما مشكل تر بود. اگر در نيمه اول ضربه های ما به گل می نشت، شايد نيمه دوم متفاوتی را شاهد می بوديم"

رضايت از بازی سسك

در پايان، رورا در خصوص سوالات مربوط به تركيب اوليه تيم پاسخ داد:

"حضور مسی، اينيستا و سرجيو در نيمه دوم به دو دليل بود؛ نخست اينكه حضور بازكنان جديد در زمين باعث جلب توجه می شود. آنها در به پايان رساندن بازی به ما كمك زيادی كردند. به علاوه احساس نقش داشتن در پيروزی تيم برای آنها بسيار خوب است."

رورا در مورد سسك به طور واضح گفت: "هر بازيكنی در كنار روزهای خوب روزهای بد نيز دارد. ما از بازی سسك در اين ديدار بسيار خشنود هستيم. او بازيهای فوق العاده ای را در اين فصل انجام داده است"

رورا از تماشاگران نیز تشکر کرد: "تماشاگران رفتار بسيار خوبی داشتند. آنها بدون وقفه از ابتدای بازی ما را تشويق كردند، روز سه شنبه آنها را در كنار خود خواهيم داشت و این مایه خرسندی ما است"

زوبی زارتا: "ما سه امتياز مهم را بدست آورديم"

آندونی زوبيزارتا، در خصوص اهميت 3 امتيازی كه در مقابل ديپورتيوو به دست آمد گفت: "اين 3 امتياز به ما كمك می كند كه حاشيه امنيت خود در صدر جدول را حفظ كنيم. ما فرصتهای خوبی را به وجود آورديم در حالی كه ديپورتيوو حتی يك شوت در چارچوب نيز نداشت"

مدير ورزشی بارسلونا همچنين به اين نكته اشاره كرد كه او اعتقادی به اين ندارد كه اين بازی سرآغازی برای تقابل با ميلان در روز سه شنبه است. او اظهار داشت: "وقتی سرود ليگ قهرمانان در استاديوم اجرا می شود، قضيه به كلی فرق دارد. كاری كه ما بايد انجام دهيم اين است كه به خوبی خودمان را آماده رفتن به دور بعد كنيم" او همچنين اضافه كرد: "بازی پيچيده ای خواهد بود و ما بايد صبور باشيم و در طول 90 دقيقه كامل بازی با تمركز بازی كنيم"

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام ... در این سایت اخبار معتبر باشگاه ، والپیپر ، عکس ، پوستر ، کلیپ گلها و ... ی باشگاه بارسلونا قرار میگیره . خودتون تو سایت بگردید و لذت ببرید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با کدوم مطالب این سایت بیشتر از بقیه حال میکنید ؟
    به نظر شما بارسا امسال قهرمان کدوم جامها میشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 547
  • کل نظرات : 453
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 361
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 361
  • بازدید ماه : 7,850
  • بازدید سال : 48,964
  • بازدید کلی : 838,101