loading...
*** فقط بارسلونا ***
هادی بازدید : 282 1391/07/10 نظرات (0)

مسی: ترجیح می دهم به جای بهترین بازیکن تاریخ، آدم خوبی باشم

Lionel Messi, David Villa, Barcelona

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسا در گفتگو با ال پائیس گفت:" من ترجیح می دهم به جای رسیدن به رکوردهای جدید یا به دست آوردن مقام های شخصی، با بارسا جام های بیشتری به دست بیاورم.

من ترجیح می دهم به جای تبدیل شدن به بهترین بازیکن تاریخ، آدم بهتری باشم. وقتی بازنشسته شوم، دوست دارم به عنوان یک فرد خوب به یاد آورده شوم. گلزنی جالب است اما می خواهم با افرادی که کنار آنها بازی می کنم هم دوست باشم.

جوایز شخصی هم خوب است و به خاطر جوایزی که به دست آوردم، شکرگذار هستم. اما بدون هم تیمی هایم، نمی توانستم به هیچ یک از آنها دست پیدا کنم. خوشبختم که در چنین باشگاهی بازی می کنم و با چنین بازیکنان فوق العاده ای هم بازی هستم. من تنها تلاش می کنم تا به تیم کمک کنم."

مسی همچنین در مورد ژوزه مورینیو، سرمربی رئال، گفت:" نمی توانم چیز زیادی در مورد او بگویم. زیاد او را نمی شناسم و هرگز با او صحبت نکرده ام.  

می توانم در مورد دستاوردهای او صحبت کنم. او جام های زیادی به دست آورده است. می دانم که بازیکنانش در مورد او حرف های خیلی خوب می زنند اما خودم او را نمی شناسم."

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام ... در این سایت اخبار معتبر باشگاه ، والپیپر ، عکس ، پوستر ، کلیپ گلها و ... ی باشگاه بارسلونا قرار میگیره . خودتون تو سایت بگردید و لذت ببرید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با کدوم مطالب این سایت بیشتر از بقیه حال میکنید ؟
    به نظر شما بارسا امسال قهرمان کدوم جامها میشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 547
  • کل نظرات : 453
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 273
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 273
  • بازدید ماه : 7,762
  • بازدید سال : 48,876
  • بازدید کلی : 838,013