loading...
*** فقط بارسلونا ***
هادی بازدید : 280 1391/10/10 نظرات (2)

آبیدال: فوتبال زندگی من است

ریک آبیدال در گفت‌و‌گویی با TV3 با بیان اینکه نمی‌تواند بیش از این منتظر حضور در زمین مسابقه باشد، افزود: زمانی بود که صبح‌ها به سختی از خواب بیدار می‌شدم اما کم‌کم با هدف دوباره بازی کردن تمریناتم را شروع کردم. هرگز به خداحافظی فکر نکردم زیرا فوتبال زندگی من است.

مدافع فرانسوی بارسلونا در خصوص ارتباط خاص خودش با تیتو ویلانووا که هر دو از بیماری سرطان رنج می‌برند اظهار داشت: این تلاش را هم برای خودم و هم برای تیتو انجام می‌دهم. وقتی به من گفته شد تیم تا جایی که لازم باشد برای من صبر خواهد کرد به این معنا بودکه تمام باشگاه از من حمایت خواهد کرد. تیتو و من تجربیات مشابهی داریم و من تصور می‌کنم ما متفاوت با دیگران به مسائل نگاه می‌کنیم.

آبیدال با وجود داستان فوق‌العاده‌اش درباره غلبه بر بیماری دوست ندارد به یک سمبل تبدیل شود و در این باره گفت: تمام این کارها را به خاطر این انجام ندادم که به یک سمبل تبدیل شوم. به خاطر ذهنیتی که داشتم مجبور بودم این کارها را انجام دهم.

آبیدال خاطرنشان کرد: از زمانی که احساس کردم بهتر شدم می‌خواستم هر روز سخت‌تر کار کنم تا خودم را مدیریت کنم. یک بازیکن بدون توپ، فوتبالیست نیست. روزی که تمریناتم را بار دیگر با توپ شروع کردم روزی بود که فهمیدم بیماری‌ام در حال برطرف شدن است.

وی کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را خاطره‌ای فراموش‌نشدنی توصیف کرد و آن را غیرقابل باور دانست

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط !!! در تاریخ 1391/10/12 و 1:55 دقیقه ارسال شده است

منظورم اینه چطوری تغییردادیشکلک
پاسخ : آهان ...... خوب از اول میگفتی شکلک

فکر کنم مبتدی هستی ....درسته ؟؟؟؟؟
و فکر میکنم که تا حالا وبلاگ نساختی ( تو این چند روز که با هم گپ زدیم شکلک به این نتیجه رسیدم و فکر کنم درست باشه حرفم ) ...

ببین تو پنل مدیریت وبلاگ ها یه بخشی هست به نام انتخاب قالب وبلاگ که ازش میتونی قالب مد نظرتو انتخاب کنی .... و بخش دیگه ای هست به نام ویرایش قالب وبلاگ که این دقیقا اون بخشیه که تو دنبالشی و از تو اون میتونی تو قالبت تغییرات ایجاد کنی .....
یه وبلاگ که بسازی متوجه میشی

اوکی ؟؟؟؟؟؟؟؟

تو رو خدا اسمتو بنویس ..... از چی میترسی ؟؟؟؟؟ شکلک شکلک شکلک حد اقل بدونم اسمت چیه که با اسمت صدات کنم آقا یا خانم علامت تعجب شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط !!! در تاریخ 1391/10/11 و 20:37 دقیقه ارسال شده است

هادی من گفتم چطوری یاد گرفتی نه چگونه به اینجا رسیدی؟
خخخخخ
پاسخ : خوب منم گفتم که چطوری یاد گرفتم دیگه !!! شکلک شکلک
من از چند راه یاد گرفتم که در زیر نوشتم :
1 _ جستجو تو اینترنت و یاد گیری ازش ( موضوعات مختلف رو از سایت های مختلف خوندم و تمرین کردم و تو سایتم استفاده کردم)
2 _ خودم تو قالبا دست کاری کردم و نتیجه اش رو دیدم و فهمیدم چی به چیه
3 _ کتاب های مربوط به زبان html ( البته من خودم با کتاب تا حالا یاد نگرفتم چون کتابا گرونن ولی قصد دارم برم دنبالش )

حله ؟؟؟ شکلک شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام ... در این سایت اخبار معتبر باشگاه ، والپیپر ، عکس ، پوستر ، کلیپ گلها و ... ی باشگاه بارسلونا قرار میگیره . خودتون تو سایت بگردید و لذت ببرید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با کدوم مطالب این سایت بیشتر از بقیه حال میکنید ؟
    به نظر شما بارسا امسال قهرمان کدوم جامها میشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 547
  • کل نظرات : 453
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 490
  • باردید دیروز : 384
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,922
  • بازدید ماه : 7,383
  • بازدید سال : 48,497
  • بازدید کلی : 837,634