loading...
*** فقط بارسلونا ***
هادی بازدید : 245 1391/07/14 نظرات (1)

پیغام پویول به هواداران بارسلونا

http://img.roozeno.com/di-3TAN.jpg

 

پویول ستاره تیم فوتبال بارسلونا گفت:

من از تمامی هواداران تیم که نگران وضعیت سلامتی ام بودند و تا آخرین لحظه این موضوع را پیگیری کردند تشکر کنم.

درحال حاضر به دلیل مصدوميت دو ماه امکان همراهی کردن تیم را ندارم ولی به همه هواداران بارسلونا قول می دهم که هرچه سریعتر به شرایط ایده آل بازگشته و قدرت خود را برای موفقیت این تیم بکارگیرم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدی در تاریخ 1391/07/14 و 23:49 دقیقه ارسال شده است

سلام هادی داداش خوبی داداشم اول ااز همه بهت بگم اینقد سایتت خرق العادس بعدم یه سوال داشتم ازت
داداش من لینقد بارسلونا و مسی رو دوس دارم که هر موقع چیزی عکسی نوشته یا ... از اینا می بینم می خوام گریه کنم که نمی تونم باهاشون ارتباط داشته باشم خواستم ببینم راهی رو نمی دونی که بشه با هاشون ارتباط برقرار کرد؟ اگه می تونی کمکک کنی جوابشو بهم ایمیل بزن اخه نمی تونم بیا این تاپیک و نظراتو چک کنم mahdi_1377_lover@yahoo.com هم ایمیلم یا اگه نمی خوای ایمیل بزنی بیا onlyyouuu.blogfa.com نظر بده داداشم چاکرتم ترو قران جواب بده


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام ... در این سایت اخبار معتبر باشگاه ، والپیپر ، عکس ، پوستر ، کلیپ گلها و ... ی باشگاه بارسلونا قرار میگیره . خودتون تو سایت بگردید و لذت ببرید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با کدوم مطالب این سایت بیشتر از بقیه حال میکنید ؟
    به نظر شما بارسا امسال قهرمان کدوم جامها میشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 547
  • کل نظرات : 453
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 464
  • باردید دیروز : 384
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,896
  • بازدید ماه : 7,357
  • بازدید سال : 48,471
  • بازدید کلی : 837,608